Pages

Saturday, February 21, 2009

kAlaUlah Aku BeRAni...


kalaulah aku berani..mcm2 aku nak tanya die..mcm2 aku nak soal die...mcm2 yg aku nak tahu dari die...

kalaulah aku berani..aku nak dengar semuanya dari mulut die sendiri..aku nak duduk bersetentang dengan die...aku nak dengr setiap jawapan die sambil merenung mata aku...

kalaulah aku berani.....aku akan tanya die..
- kenapa awak buat saya mcm ni?
- seronok ke awak buat mcm ni kat saya?
- apa awak dapat?
- awak puas hati?
-awak hepi dengan apa yg awak dah buat?
- awak tak rasa bersalah sikit pun kat saya ker?
- awak dah rancang dari awal ke semua nih?
- ni ke tujuan awak cari saya balik setelah sekian lama?
- apa yang awak nak dari saya sebenarnya?
- awak dah biasa eh buat mcm nih?
- seronok tak dapat patahkan n hancurkan hati saya?
- kenapa awak tak datang cari saya?
- kenapa awak boleh bersikap seslumber nih?
- kenapa wak?kenapa?

kalaula aku berani....kalaulah aku berani...huhuhu...tapi kenapa aku tak berani?kenapa aku takut?kenapa aku jadi trauma erk...kenapa...huhuhu("__)

5 comments:

♥pELangiSenja♥ said...

awk..sbr yee...sy fhmm,sbb ay pon penh rse..wlpon sy xthu kt spe awk tuju kn..tp kte cuma berani ckp dlm ati kn?? hope 1day wk da kekuatan n leh ckp pe yg awk nk ckp wlpon it's tke time..

Sang Asura said...

Cahaya: Tnpe awk sedari awk telah tnya sklan2 tersebut kpd 'die' mlalui blog yg awk tulis ni tnpa awk bertentang mate dgn die...krna ku tahu si 'die' pasti mmbacenye...& jike si die muncul, bersiap sedie dgn KEBERANIANMU...

tOyO said...

Luahkan ap yg terpendam dihati..Usah biarkan diri anda diselubungi..BLUURRRRR...
(^__^)

cahaya said...

pelangi senja:keberanian yang benar2 berani tu susahkan....tapi...gambatek cahaya san!!!huhuhu..bagi semangat kat diri sendiri...

sang asura:saya tak rasa pun gitu...saya asa die tak tahu pun blog saya nih...kot....

toyo:blur?its my middle name what?kuikuikui

♥pELangiSenja♥ said...

insyallah..1 je sy pesan utk awk n dri sy..jgn takot utk buka ati awk utk owg len..jgn bnding kn die ngn sesiapa jugk..ok??chaiyo'2x!!