Pages

Saturday, March 28, 2009

saJer Nak Post..

Tadi pagI p Kb ngAn mak..Nak giTgk Keter..hurm..mungkin dalam minngu ni kot keter aku siap...pas tgk keter aku tarik mak gi kedai keter..sajer usha2 aksesori keter..tetiber cam gian nak tgk...nak beli pun yer gak!!!hahaha..tapi simpan budget nak baiki keter lu...Mugkin dalam 2k juga kot..Tulah..saper suh Langgar keter oRg...seb baik tak Kena Ganti BumPer baru..kalau Ta aku dah Amik bUmPer VIVA SE yang sporty tu..cun gak..berkenan pun ada Gak..tapi...tuLah..mak Kata jGn membazir..dah Mak kata Mcm Tu..aku menuRut PerINtah...hehehe..(ala2 anak Yg solehah!wakaka(^^P) ) adalah dua tiga benda yg aku beli untuk keter aku tuh.sajer nak tambah aksesori sket...so..harap2 sgt keter aku tu siap minggu nih...dah rindu giler dah kat keter nih..MMg lain BebenO asanya bawak keter org..walaupun keter mak..huuhuhu..dari Viva bawa Wira...pastu tRy plaK bawa Persona SE mak..MMg feeLing Tu smaCam jer...AsYik terbayang2 jer VIva HIjaU ku Yg comel TU...huhuhuhu


pas puas meneroka dan menjelajah kedai keter, aku bawa pLak mak gi KBMAll, mak kata nak cari Buku cara2 nak jaHIt langsir YG canGGIh manGGIh tuh...so..dGn persoNA SE mak ..aku MeluNcur Tak berapa Lju sb Bawa Keter Bru Yg beluM lagi Di tanGGalkan PlastIknYa...(Hehehehe)..kat KbMAll tu aku Jumpa Cikgu BM@cikgU bola JAriNg aku Dulu nGan HusbandDie..Dahla Aku rApat Giler Ngan dorg dulu.so..nak Taknak kenalah TeguR...soalan wajib "dah aBis BLajar Ke?"aku jawab la.."saYA dah Kejer Cikgu...LAma DAh saYA habis Blajar.." senGeh2 depan Ckgu..."KAt mana?kamu Degree kan?"..."ha a cikgu, degrEE...kejer Kat UMT cikGu"....."owh..lecTurer ke?...."Aku Telan Air Liur...senYUm sumBIng sket.."taklah Cikgu..belum lgi...saya pegawai periknan jer"....cikgu seNyum sambil tepuk bahu aku..."dah kawen belum nih?"hah!soalan Cepu Mas nih...lagilah aku SenYum meleret yang ntah apa maknanya pun aku Tak TahU..."insyaAllah cikgu..kalau sampai masa nanti...adalah kot...."sengeh2 aku menahan malu nih...tak tau naper...tetiber cikgu tu pegang tgn aku.."takpe..yati ni baby face...tak nampak pun mcm org dh kejer...nampak muda lagi...ada masa lgi nak cari.."aku terdiam jap...sengeh2 aku makin menjadi2..rasa mcm nak peluk cikgu ni pun ada gak!!!!"mekasih cikgu..doa2kanlah saya yerk...heheheh"....tetiber aku rasa mcm di awang2 ngan..kuikuikuikui..kemBang..kemBang...seb baIK tak Pecah..mak wat muka biLer Tgk Aku Sengeh2..hahahaha..aku paham SenYuman mak Itu..dalam Keter Mak Kata "pasan Lah Tu..."aku apa laGi..ketawa besarlah...Kuikuikui..buKan SeNAng Ada orG puJi mcm Tu...heheheh(^^P)


so...tadi dala kul630 aku bertolak balik ke tengganu...memula mak nak ikut.pastu tak jadi ikut plak...biler aku singgah bank untuk topup.aku kol mak..tnya mak nak ikut ke tak...tetiber..mak nak ikut plak..aku patah balik n amik mak..dari wir
a..aku bertukar ke Persona SE mak...kata mak..syg nak tnGGal keter Baru..Takut Jadi Paper..aku SengeH jer..dalam Hati"yes!yes!dpat bawa keter baru Lagi...wakaakak...(^^P)sampai umah dalam kul 10..sb banyak singgah2...makan2 ngan mak..n di sinilah aku bertapak lagi...cuma kali nih aku tak bersorangan...aku ada teman..mak plak tu!!heheheh...

so..itulah alkisahnya....tamat...the end....
(^^P) (^__^) (^^,)

No comments: