Pages

Saturday, March 28, 2009

keBaYa dan But..

ini ada sepasang bt..yang terletak dihatcheri kelah...but ni digunakan tiap kali aku bekerja di hatceri..especially bila aku wat kerja basah...tapi, kadang2 aku pakai siper jepun jer...so..kalau dilihat betul2 pada gambar di bawah..korang leh teka tak aku pakai baju apa sebenarnya?

ini adalah sandle heel akuyang kedua kalau tak silap..aku tak banyak sandle heel..n actually aku susah nak beli sndle heel..sb aku nih dah tinggi menunjang(for girls la kan..)so aku kena pk 10 kali b4 aku nak beli heel or sandle..dahla sandle skarang ni kecik2 belaka.atau actually kaki aku yang panjang..hahahaha..(sedakan hati sendir..kuikuikui)heel ni terpaksa aku letak kat tpi waktu aku wat kejer hatcheri...

gambar kat bawah tu..gambar org penat dan kepanasan serta kerimasan akibat wat kejer hatcheri berkebaya tapi memakai but...hahaha...sekali ingat cam lawak..mmg lawak pun..tak pernah di buat org..tapi aku wat..abis tu..takkan nk korbankn heel aku?mahal tu...huhuhuhu(~~_)lagipun lagi mudah pakai but..aku men redah jer air yg bertakung tu....walaupun berkebaya...huhuhuhuhu..dah kalau kejer hatcheri kan,mmg takleh nak pakai lelawa..(ceh budget baju lawa la nih...hehehe)tapi kekadang tu busan pakai suar jer,,,blaus jer...tu yang melaram sket...tapi siksa nak wat kejer...huhuhu..nasib..nasib...


so..tu jerlah nk citer..hahaha(^^P)

No comments: