Pages

Wednesday, March 11, 2009

bUkan NIatKu..

aku mmg takde nIat pun Nak Benci Die ke Apa...mmG Takde Pun..Wat per laH Aku nak Benci2 Org Nikan..akU pun BUkan PerfecT sgT pun..Bukan Bagus Sgt Pun...tapi..Nak Nak wat Mcmana Erk?mmg Aku Benci Die..benCi giLer Kat Die!!!samapi TgK muKa die Pun boLeh down kAn mood Aku....apa nih!!!!!!tak Baik Nyer Ada PerasaaN Mcm Ni....tak baik!!!!!!!!!!!!!!!!huhuhuhu

mmg Aku aKu takde niat pun Nak benci Die..MMg takde...bebudak yg Tahu nIh slalu Ckp.."mUng Jgn Dok Beci Ngak Tie...kang MuNg suker Kang paYOh pUlok!!" aku buKan nak Ckap ngan Penuh KonfideNt Ke Apa kan...tapi..Once Aku dah Taksuka..Dah benci samPai Mcm NI..sampI biler2lah mmg aku BlackList Terus Org mcm nIH!!!!bencinYa membUak2 tak TenTu pasAl....aku Mgkin bOleh BerpUra2 yG aku takde Paper kan..Boleh Jer Nak wat sluMber...but,,,for the tiMe being.......I CanT!!!!!i JuSt Cant!!!!cause I hate hiM The Most!!!Dgr nama Die jer Dah raSa menGGelegak Darah NIh!!!!huuhuhu....

Bukan NIat Aku PUn.....

6 comments:

Yana Ismail said...

alaahai dear..sabar2..;)lupakan je org itu ok!

Sang Asura said...

emm..kalo didpn mate smpi bile2 pn xleh nk lupekn...apath lg kalo dh ukir kesan benci yg mndalam..payah gak tu...

kebencian mgkin blh di'lupekn' sbentar dgn cara bgembire dgn ape yg ade bsame kite...jauh atau dkat tdak mnjdi pghalang...org ckp 'jauh dimata, dkat dihati'..ceeewah peeewwwwitt (^_*)

cahaya said...

princess liyana: mcmna nak lupa yana..org tu hari2 jumpa..huhuhu

Sang asura: mekacih...huhuhu..hehehe

Unknown said...

jgn benci ehh..menyampah xpe..(^__^)

p/s:tgk2 kanlah link nie..

http://paultan.org/archives/2005/05/22/honda-diesel-engine-advertisement/

Anonymous said...

Jangan la mcm tue Cik Cahaya..jangan menghukum org sampai mcm tue sekali..Bersabar ye..kan Cik Cahaya nie baik hati orgnye:)

cahaya said...

Anonymous:org Kata SbaR tu Ada Had...