Pages

Tuesday, March 24, 2009

keNApa AwaK suka sAya?

keNApa AwaK suka sAya?

-saya Suka Tgk AwaK..awak canTIk...

keNApa AwaK suka sAya?

-saya suke tgk awak..awak ni comellah..cute!

keNApa AwaK suka sAya?

-saYa suka sgt Tgk Awak senyum...seNang Hati Saya...lapaNg asa Dada Saya ni bilA awak seNyum...

keNApa AwaK suka sAya?

-saya Suka waT awaK KetaWa..saYa Puas Bila Awak Ketawa sb Saya..

keNApa AwaK suka sAya?

-saya suka Mata awak,..saYa suka Bila awak pandang saYa..sayA suka BiLe awak larIkan Pandangan Awak dari Saya..

keNApa AwaK suka sAya?

- saya suKa dngr suaRa Awak..tak Dg suara awak sari rasa tak lengKap Hidup…

keNApa AwaK suka sAya?

-saYa suka Tgk awak..Apa awak wat…carA awak….saya Suka!!!

keNApa AwaK suka sAya?

-ntahla...yang saya tahu..saya suka awak....

keNApa AwaK suka sAya?

-saya Suka prangai awak yg keanak2kan...degil..dan manJa!!

keNApa AwaK suka sAya?

-saya Suka Awak sb Awak slalU bLur...

keNApa AwaK suka sAya?

-sayA raSA awaK pun SukA saYa Kan?

Penah ke korg suke sesaper?TiPulah KalaU cakaP tak Penah...kenapa?ada ker mcm Sebab2 Diatas?Hurm..aku pUn penah gak TaNya soalan2 Gitu kAlau Ada oRg Cakap sUka kat Aku...Rasa soNOk Biler TanYa mcm Tu..LebIH menYeronokKan Biler JawaPAn tu UmpamA meMuji Kita!!maU tak TeraNgkat...hahahaa....cuba Korg BayangKan Kalau Korang Tnya Sm1soalan ” keNApa AwaK suka sAya?” n org TU jawab ”seBB awakNI jaHat..MuluT lazer.n so on..n so n...”hah!mau TerGolek Kat Situ..buKan Stakat asa Terkejut...aku Rasa mau malu kaT diri Sediri Pastu...tapi..Bleh Gak Korang Nak wat mcm Nihkan Org yanG bdget diri Die best...skalI skala Kena Gak Ajor..heheheh...

aPAPun reason Korang MenyUkai seseoRang..JaNganlah BeRhenTI menYUkaiNya Tanpa sebab Yg mUnasaBah..

sUka Tak SemesTInya Sayang...SayaNg tak SemesTInYA CinTA...

Tapi Bila Dah menYIntai...saYang Dan Suka pAsti SalinG bertaU erAt...

11 comments:

Aku... Dia... Kamu.. said...

Sy x tahu kenapa saya suka awak. Kalaulah untuk menyukai seseorang saya perlukan sebab sudah tentu saya tak mampu menyukai! Apa yang saya tahu sy memang suka awak!

Boleh ker sy jawab cam tu? heheeee...

cahaya said...

aku..dia..kamu:wahhhhh!!!!!best giler jawapan..kalau lah ayat tu di tuju pada saya..mau berbunga2 hati ni tiga hari tiga malam..hehehe(^__^)

tOyO said...

tulah..cam best gak jwb cmni..

"kenapa sy suka awak?"

"sbb awak cam garang..SKM..sensitif..suka majuk..blur..bossy sket..leh tahan degilnya..suka ckp tak tahu..cik kure2.."

agak2 berbunga di hati x?

(^__^)..

cahaya said...

tOyO:ish..ni bukan stakat berbunga di hati..senyum meleret sb asa mcm lucu jerk...pastu ada r kesok hati sket, biasalah kan kalau dah sensitif..kuat majuk..kan?kan?kan?

tOyO said...

betul..betul..betul..(^__^)

hati dh suka..dh tersyg..nk wat cmne kan..(^__^)

p/s:kdgkala kekurangan tue yg wat ssorg tue menarik dan menawan..tp itulah dia..yg penting terima dia seadanya..(^__^)

Topeng Perak said...
This comment has been removed by the author.
Topeng Perak said...

Bile dh cinta..bukn syg & suke jek btaut erat, tp prasaan jeles jgk muncul..awk lupe yg tu...=)

cahaya said...

topeng perak:bukan luper..terluper jerk...hehehe..

teethBenthic said...

gal: kenapa awk suka sya?
guy:....
gal: ckp la kenapa awk suka saya?
Demi mgambil hati..t'paksa mnipu..
guy: sebab awk cntik, punyai snyuman yg menawan, dikurnia'n suara yg merdu, bla..bla..(dan rujuk la jwpn entri di ats).
katakan lah tanpa disangka..si gal telah ditimpa kemalangan, den dia koma dan t'lantar di hospital..myb si guy duk di sisi'y. memegang erat tgn'y. Si gal hanya m'mandang tnpa mmpu b'buat apa2. "Keadaan skng, syg sudah tidak cntik, abg ad alasan tuk tidak myukai syg. Keadaan skang, syg tidak mmpu tuk m'beri snyuman. abg ad alasan tuk tidak myukai syg. Keadaan skang, syg x mmpu tuk b'suara. abg ad alasan tuk tidak myukai syg lg. Jika tuk myukai seseorg, memerlu'n alsan bla..bla... Smsti'y guy ni tidak akn dpt myukai si gal ni lg kn..

cahaya said...

teethbenthic:thas y la saya suka dan setuju pada comment aku..dia..dan kamu...

"Sy x tahu kenapa saya suka awak. Kalaulah untuk menyukai seseorang saya perlukan sebab sudah tentu saya tak mampu menyukai! Apa yang saya tahu sy memang suka awak!"

kata2 ini lebih bermakna dari pujian setinggi gunung..

p/s:pujian itu perlu tapi biarlah ikhlas dan bukan untuk dijadikan alasan untuk menyukai seseorg..tak kira lelaki atau perempuan..(^^,)

menyukai seseorang sebelum memujinya lebih indah dari memujinya terlebih dahulu baru menyukainya...kebaikan dari dirinya akan lebih terserlah bila perasaan suka dan syg padanya semakin dalam..(just a thought)

Anonymous said...

sbb saya x dpt cari yg laen dah ..ok x jwb tu