Pages

Friday, March 27, 2009

mImpi yg memEnaTkan...

lepaS sOlaT Magrib dan mengaJi aku Rasa kepALa aku nih beRat sgt...so, aku aku amIk kepUtusan Untuk tidO jap...seDAR tak seDar, Aku Bukan terTidO seKejap...aKu terTido SamPAI kul12....aKu terBangUn puN seBAb aku TerKejut...Dan Bgn tU daLam KeAdaan Yang berdeBAr2...LaLu aKu angkat Tgn Dan Berdoa...Moga Aku diJAuhkan Dari Segala AP YAng Terjadi dAlam MimpI aku Tadi...laLu AKu BIngKAs BanGUn Dan MenUnaikan SoLat isYak...Hurm...MunGkiN TuhaN nak BangUNkan Aku kot sUpaYA aku BangUN SemAyang....

 

MImPi YAng Mcm2 n Panjang Tu betuL2 memeNAtkan Aku....bIler Bangun tAdi..teraSA saKit SeLuRUh BAdan Aku...Berat SemAcam Jer asa BAdan Dan KepAla Nih..huhuhuhu..HAti Plak AsA seBAk SemAcam....nTAhlah...haTI nI rSA SeBak seMAcam Ni dah 3,4 HAri Aku Asa...RAsa seBAk Yg daTaNg tetIbe Macm Ni seLAlU menUNtut Air MAta Yang taK henTI2 JAtuhNya....Kenapa?ANdai AKu pUNya jawaPAn iTu...anDAi KU TAhu JAwapanNya...

 

tadI tgK enDiNg spaQ...weLL, siNce ANtarA DAtiN soFiera n MelIssa Agak MenYenTuh HAti...Tapi TakDELah sampaI leh MenaNGis KAn...Tapi...aKU meNAngis...AKu MenANgis BersuNgGuh2 samPAi akU berenTi Makan NAsi....tak TAhU keNAPa tErasa sebak yang Amat Sangat...Tetiber ASa hati ni berat Semacam Jer...tak TAhu nak Luah McmNa...TAu2 nanGis...Tgk QIstina clAsh Ngan Fahmi Pun AKu Leh NaNGis...Tgk JulIA menANGis Kena Cerai Pun AKu Leh NAnGIs....Ya AlLAH...nTAH APa la Yang doK bersaRAng DAlam HAti AKu NIh...saMPai Aku RAsa SeSediH iNi....huhuhuhu...

 

aKu Asa.akU bOleh LaGI senYUm Dan KetaWA BIler KAt Opis...Tapi Once Aku BaliK uMAh..RAsa Sebak Di HAti mcm MemUncak2...mCm melUAp2...nTah KenaPA perAsaaN mCm NI memBelenGGU aku...Penat Asa Bawa SekepIng HAti Yg CompLicatED mcm Ni..MCm2 Dalam Rahsia ADa dalam Ni..mCm2 cerIta tercOnteng..terCoret dan TerGuRis Dalam HAti NI...huh...tetIber triNGat Kat KAta2 Dalam SPa Q tadi...

 

"aKu wanITa berkasuT TunIt TIngGi.walauPUn KAmi JAtuh berKALi2...kamI tetAp Akan BAngun, BerjalAN dan BerLAri...Kerana KAsih DAn sayNg yang Ada Dalam HAti..."(gItuLAh lebIH KUrang...dialog die tak baper HAfal..sebAB siBUk nAngis..).....

 

huuu....ntah lA....huhuhuhu...tak larat dah nanGIs sebenarnya..SakIt kepAla bilA Over Cried mcm nih..huhuhuhu....

 

"YA ALLaH..TeTapkan HAtiku...LApaNGkanlAH DAda Ku...TeNANGkn peMikIRan Ku..AGar Aku TiDak TerSAlah MiMIlIh HAlUAn...AGar AKu TidaK GOyah KETIKA BerdEPan UJiAn Mu..Agar Aku Tidak MenGAlah PAda KeleMAHan DAn KekUrangan ku...PAda Mu..Ku BerMOhOn SEgenAP KekUAtan...."

 

...........................................................

2 comments:

MaSHee said...

Awak, mimpi tu tanda2 awal akal awak dah penat berfikir...awak dah terlalu letih lar tu! Carilah teman untuk berkongsi perasaan tu k. Jgn dipendam sgt. Nanti merosakkan diri. Sy cadangkn awak gi bercuti2 malaysia utk sementara waktu.

InsyaAllah...sy doakan awak beroleh kekuatan itu!

cahaya said...

Aku..Dia..Kamu..:huhuhu..mungkiN betul cakap Awk Kot..hUrm..berCuti..Nak cuTi mcmNA?kejER berTImBUn...MungKin saYA AKan BercUti paDA UlaNg TAhn kelAHrAn saYa kot...TAkNAK kejer ArI tu..HUuhuuu...meKAcihNyerk..(^^_)

Princess LiYana:sorry yer yana...terdelete plak comment yana pagi tadi...nilah blog ni dah mcm bebengong sket...publish pun jadi tak betul..huhuhu