Pages

Friday, January 1, 2010

........

nak mula dari mana?nak wish tahun baru?perlu ke? macam tak perlu jer...aku tak gembira pun menyambut tahun baru nih..aku tak merasa bahagia pun menyambut tahun baru nih...namun aku bersyukur pada Mu Ilahi..kerana masih memberi aku peluang untuk merasai dan bernafas pada hari ini....merasa usia ku meningkat...merasa kaki ku menjejak lagi tanah mu...dan bukan tenggelam bersamanya...dan untuk itu, aku bersyukur pada Mu ilahi....

apa yang aku rasa hari ini..penah aku rasai dulu...mungkin boleh aku katakan seminggu yang lalu...rasa kecewa...rasa terluka...rasa dikhianati dan dipermainkan...lagi..dan lagi...oleh insan sama yang aku sendiri tak tahu apa mahunya...apa yang diinginkannya... apa makna cinta dalam dirinya... benar aku tak mengerti...benar aku dah tak kenali siapa dirinya...dari satu penipuan..ke satu penipuan..dari satu kepercayaan..ke satu kepercayaan die khianati...

apa yang aku rasa..tak tahu mcmna nak aku gambarkan...tapi dia buat aku menangisi nasib diri...die buat aku menangisi kisah ku sendri... dia buat aku menangis teruk lagi.... menangis dan terus menangis tanpa henti... bukan kerana benci aku menangis...bukan kerana dendam aku menangis....bukan kerana marah aku menangis... tapi kerana kecewa....dan patah hati aku menangis....kecewa dengan permainannya.... hampa dengan janjinya.... terkilan dengan tindakannya.....

aku tahu aku menumpang kasih darinya...dari hati ku yang terluka kerana cinta...die datang memberi harapan...die dtg jadi peneman...die datang memberi aku peluang untuk merasa kebahagian.... namun kenapa perlu die mempermainkan aku sejauh ini...kenapa perlu die khianati kepercayaan aku sedalam ini...kenapa die permainkan perasaan ku sekejam ini.... JUJUr..itu yang aku pinta darinya...tak lebih dari itu... namun...dusta juga yang die tabur pada aku.... kenapa?pahit dan pedih untuk aku telan semua nih.... hati aku sakit sepanjang hari...terasa bagai di tusuk2...sakit..sesak...kalau die cuba lindungi aku dengan dustanya..seharusnya die lebih tahu dustanya lebih sakit menikam ku dari melindungi ku...sakit yang teramat sangat.............

aku tak tahu mcmna nak berdiri lagi...benar aku tak tahu mcmna nak senyum lagi... aku tak tahu mcmna nak aku atur kembali hidup aku...aku tak tahu mana arah lagi yang harus aku tuju...aku benar2 tak tahu...... buntu..aku buntu..... kadang2...rasa bagai ingin ****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kenapa seberat ini aku di uji....kenapa...... ?????

No comments: