Pages

Monday, January 18, 2010

tak tau lah awat jadi lagu ni...

tak tau lah awat hari nih jadi mcm nih..
tak tau lah awat hari ni rasa mcm nih..
tak tau lah awat hari perangai lagu nih..
tak tau lah awat hari nih buat lagu nih...
tak tau sungguh awat hari ni mcm nih...

smalam asa nak marah sangat...
terguris rasa hati pun ada jugak...
tak tau lah awat rasa lagu tue...

pagi nih tak mao buat apa2...
pagi nih tak mao makan apa2...
pagi nih tak mao minum apa2...
semuanya jadi tak mao...
tgk org pun kalau boleh tak mao..
rasa mcm tak mao kuar umah pun...
tak tau lah awat jadi mcm nih....

tak mao pakai bedak..
tak mao pakai limbalm...
tak mao calit lipgloss..
tak mo pakai tudung...(ops...melampao!!!)
tak mao..tak mao..tak mao....
nak duk diam2 kat umah..
tak mao kuar!!!!!
tak tau lah awat jadi lagu ni....

tak tau awat jadi lagu nih...
tak tau awat jadi mcm nih..
tak tau awat rasa mcm nih...
tak tau lah nak kata apa dah....
huhuhuhu(;_;)

3 comments:

apei said...

ni aper kes ni?

Mata Pena said...

Tenangkan diri:)

cahaya said...

apei: kes gitu2...hikhikhik

mata pena:owh..thank you..