Pages

Thursday, January 21, 2010

BUaNg tEbIat apa???


pakcik A:ti ada majlis ke arini ti??
ti: hah?majlis?takdelah dr. ...
pakcik A: owh saya ingt ti ada majlis apa hari ni...
ti: kenapa dr.?
pakcik A: tak pernah lagi saya tgk ti mcm nih... dari jauh sya tgk tadi tak cam..ingat kan sape tadi... slalu ti biasa jer..
ti: sengeh2...um..kadang2 jer dr. pakai mcm nih...
pakcik A: tu lah lain betol ti ari ni..
ti: sengih2...dalam hati "menyampah nyer....meluat nyer...@@*****@@%$^^^^"

apa kene ngan org tua nih...tak pepasal ckp lembut2 dgn aku???
beriya2 plak tu tgk muka aku...n cerita cam tak caya jer aku nih mcm nih hari nih...
kompius rasanya aku..geli geleman pun ada gak bila dipandang mcm tu ...
huish....meremang asa...

rasanya selama nih pun bukannya aku tak penah pakai kebaya ke apa...
takkanlah sebb aku pakai kebaya merah hari nih baru die nak perasan aku yang dah bertahun bertapak kat opis tu..
n tak pepasal plak die puji aku ari ni...
huish..musykil bin ajaib....
sb frust menonggeng ke pakcik ni mula buang teBIat?????
alamak!!!
janganlah aku plak mangsa die...mintak jauh malaikat 44 nih!!!kalau boleh biar 44 kali 44 kali 44...mmg mintak jauh sgt2....(~~")

okey2...
aku akui....hari ni aku agak menonjol dengan kebaya merah saga dan batik pink...
warnanya mungkin terlalu menyerlah dan boleh dilihat dari jauh...
tapi bila tetibe pakcik ni puji aku....ia adalah...sesuatu...sesuatu...
yang amat MENYERAMKAN ok???hukhukhukhukhuk....
jangan mimpi ngeri dah lah malam nih...
hahahaha...(^^p)

entahlah...
aku asa kalau org lain yang cakap mcm tu mungkin aku tak rasa menyampah kot..
tapi sebb pakcik A yg cakap gitu....
aku asa...aku asa...
owh..please lah......
huhuhu..
jahat tol aku nih....



8 comments:

sahromnasrudin said...

kelihatan comel bile awak memakai kebaya tue...memang warnanya agak menyerlah tapi saya rasa kalau awk memakai warna ungu lembut kelihatatan lebih ayu sekali..cuba try warna ungu lembut ya..

cahaya said...

warna ungu lembut??
hikhikhik...
ada,sepasang kebaya batik ungu lembut(^^,)
comel??
hikhikhik..ok2..kembang setaman dah nih(^^p)
thanks(^^D)ahaks...

Anonymous said...

Lawanya Sayang ni. Nak kemana? Kenapa seorang diri? Boleh berkenalan?

Anonymous said...

Muahh..

nizamanuar said...

Cantiknya awak berpakaian serba merah & pink.. nak sambut Tahun Baru Cina ke? Cantik sekali awak ni.. tapi mengapa pakcik A shj yang dtg ngurat awak? Tak ade jejaka lain ke? Kalau nak dibandingkan SaYa dengan Pakcik A tuu..macam langit dan bumi. Jauh hensem saya...Ye Ke?

Anonymous said...

Maaf Sayang. Aku ingin berterus-terang dengan mu. Aku sudah lama memendam perasaan setelah mengenali diri mu. Aku telah jatuh hati pandang pertama. Tapi mengapa engkau abaikan aku. Bukan aku inginkan cinta dari mu tapi persahabatan yang kekal abadi. Tapi adakah aku telah jatuh cinta pada mu? Atau mungkin sesuatu yang tidak terduga menghalang cintaku ini dari terus mekar. Apa-apa pun, aku mencintai mu seluruh jiwa raga ku walaupun kau sedikit pun tidak mahu menerima aku dalam hidup mu. Adakah aku wujud dalam hidup mu? Sayang, kau berikan aku jawapannya?

tOyO said...

huyoo..love confession dlm belog..
^^,

cahaya said...

nizamanuar:hahaha...bolelah jadi maskot untuk tahun baru cina......kan?

toyo:actually..menakutkan....