Pages

Monday, January 18, 2010

Terima kaSih (^^,)


terima kasih..
ya..
untuk kamu...

terima kasih...
ya, untuk kamu...
kerana membuat aku ketawa sendiri petang tadi....

terima kasih...
ya, untuk kamu...
kerana membuat aku tersengeh2 petang tadi....

terima kasih...
ya, untuk kamu....
kerana membuat aku tersenyum nampak gigi petang tadi....

terima kasih...
ya, untuk kamu...
kerana membuat muka ku merah kerana tersengeh2..tersenyum2..dan ketawa sendri petang tadi.....

terima kasih...
walaupun kau mengutuk ku...
entah kenapa ia menjadi lawak yang membuat hati ku yang layu berbunga2....

terima kasih...
walaupun kau memberi sindiran padaku..
entah kenapa ia menjadi gurauan yang membuat hati ku ketawa sendiri....

terima kasih....
walaupun kata2mu sangat poyo dan toyer...
entah kenapa ia membuat aku tergelak tanpa dapat di tahan2....

terima kasih...
untuk masa yang kau luangan untukku....

terima kasih...
kerana membuat aku lupa sekejap apa yang membebankan hati....

terima kasih....
buat semuanya.... yang kau lakukan...perkatakan..guraukan...

terima kasih....
yang tak terhingga...
mungkin flying kiss ku tak sampai buat mu...
tapi ku harap rasa terima kasih ini tak membatalkan air smayang mu(^^p)
aci kan???

terima kasih...
kerana kau hadir dalam hidupku...
sebagai teman dan sahabat...
terima kasih kerana masih wujud dalam perjalanan hidup ku...
terima kasih yer(^^,)

6 comments:

tOyO said...

Berapa byk dh terima kasih..

p/s: poyo pose..blajo dari sape tue?

cahaya said...

ahaks...poyo ke pose tu..
ekekekeke...
tak tao r....
bile dah busang tunggu air penuh kat hatch..
mula wat posT mcm2...
kukukukuku(^^p)

sahromnasrudin said...

semua sindiran dan cacian dibalas dengan ungkapan terima kasih..harap ungkapan itu dihargai oleh mereka, yati..dan yang pasti senyuman awak bisa membuat mereka sedar bahawa awak tidak rela diperlakukan sebegitu

apei said...

yer..sama-sama..hahha..

Mata Pena said...

jgn tensen2 ek syg:)

cahaya said...

sahromnasrudin:heee...
tak smeua org faham apa yang tersirat d sebalik senyuman nih kan...
hurm..apapun..
bersyukur punya teman yang sentiasa menemani...
terima kasih untuk br juga(^^,)

ape: hahahaha....terpakslah wat post khas untuk apei pasnih...(^^D)

Mata pena:owh...abg rupanya..
dah agak dah dari gabar bleech tu...
eleh...syg konon..
jeles la tu..
ceh...poyo jer(~~p)