Pages

Tuesday, April 28, 2009

sajer Nak InterFrame...(^^p)!!!!!

antara hari2 aku Bekerja sebagai Buruh Kasar...rasanya mcm hari2 jer kejer sebagai buruh kasar!!!hahahah..sampai tgn pun dah jadi Kasr mcm kertas pasir gred A..kuikuikui...mari kita ikuti soroton beri kut..(ceewahh...cam nak wat trilogi cinta plak...kuikuikui)

owh..ni kimi..pembantu kat hatcheri aka..um..apa erk?owh..power rangers merah...kuikuikui..sajer nak menginterframe kan die kat sini...hahahah(^^D)ni gambar masa otw nak pi kedah hari tu....

hari tu mesin pellet dah sampai...yang baju merah kat bawah tu supplier,aka kawan baju biru tu,aka tukang buli,aka peminat aku(katanya een..wakakaka)berat mende alah ni bertan2...nak patah pinggang kitorg angkat..last2 gune jentolak yang ada kepala yang ekor tu...:P actually tak sure name mender tuh..wakakakak(66D)

yang bebaju biru tu, my BOSS..second boss aku merangkap supervisor aku..merangkap tukang buli no1 aku..merangkap sifu aku...huhuhuhu

eh..eh..tetiber jerk viva ni interframe?hahaha..my cute car!!!cam tuan die gak...(amik peluang mengangkat diri..kuikuikuikui)

model keter viva yang tak bebayar..wakakaka..een..my bestfren here..she is my only girl fren yang aku ada kat sini selain dari member2 opis......dasat tak?huhuhuhu

sapik yang turut serta nak menginterframekan diri dalam blog aku....nampak cam bebudak..tapi tua setahun dari aku n dah ada baby girl sowang...wife?hahahah..masih sorang lagi...penyanyang n caring...kalau die nampak aku angkat berat mesti die tolong...sebb die tau aku dah dilarang mengangkat berat...(^^p)

inilah aku..wakakaka...menginterframekan diri sendiri....tgk kasut aku..cantikkan?nilah but yang aku pakai hari2...n beginalah aku usuallynya ke tempat kerja...so,mcmna lah org nak tahu aku ni staff sebenarnya...kat pakguard tu dah puas dah aku cakap aku staf..tetap panggil aku student..huh...student pun studentlah....sentiasa muda apa...hehehehe:P

3 comments:

Yana Ismail said...

muda remaja gitu...huhu

tah sape tah sape tah said...

ta payah close WINDOW lagi kot.

:D

bukan KIMI~ :P said...

Uish, publish gambar mr. Jack TANPA permit!!
Bleh kne saman nih.
Huhuhu.
Ni yg nk kne curi gamba 2 ni.

Tp xnmpk cam mr. Jack la, nmpk cam actor korea mane tah.
Huahaha :D