Pages

Tuesday, April 28, 2009



hari ni asa blur melampau2..melampau blurnya...nak senyum pun mcm tak larat..tapi senyum gak..semampu yg mungkin...hati ni plak..ntah kenapa asa berat sgt2..betul2 berat....sampai tak terlarat asa nak bawa....ntah apa yg terpendam kat dalam ni pun tak tahu....penat asa pk...tak pk pun jadi terpikir jugak...last2 aku blur lagi...huhuhuhu.....

smalam pas makan kat tepi pantai ngan een..aku pusing2 jap...cuba cari ketenangan hati...petang yg dibasahi hujan..membuatkan hati aku turut hujan...dihujani dengan seribu persolan yang tak terjawab....kekeliruan dan kebuntuan terasa semakin memuncak...sesak rasa dada ni.....malahan hati ni terasa sakit...sakit yang amat sangat..kenapa?ntahlah..aku sendiri tak tahu...

sepanjang hari ni dgr lagu "biarlah rahsia..."sekejap2..terasa basah plak mata nih...cuba wat2 lawak..untuk ceriakan diri sendiri..."hurm..aku perlu bertahan...aku tak boleh kalah pada ujian ini..."inilah yang aku bisikkan dalam hati aku tiap kali rasa ingin mengalah....tiap kali rasa berputus asa...ada aku luahkan rasa berat hati ini pada een yang setia mendengar...namun tidak terasa sikitpun kurangnya...dan ringannya....aku masih dihantui pelbagai persoalan....yang aku masih menunggu jawapannya.....huuuu.......


(p/s:buat pembaca setia blog ini..maaf sgt2 sb banyak tulis citer sedih berbanding hepy..hanya di sini aku dapat luahkan segalanya...kalau tak suka, please close this window(^^,) )

2 comments:

tah sape tah said...

closing WINDOW~

:p

cahaya said...

tah sape tah:thank you:P