Pages

Thursday, January 26, 2012

"dIa" yang hilang....

ke kanan ke kiri aku berpusing2 mencari....
ke ats ke bawah aku puas menyelongkar...
ke tepi ke tengah aku penat melihat....
meraba2 di setiap celahan...
mengintai2 di setiap rekahan....
namun...
"dia" tidak ku temui....

hilang terus dari pandangan ku............
hilang terus dari genggaman ku.............
"dia"....
"dia" telah hilang.....di saat aku begitu memerlukan dirinya...............


betapa aku rindu pada si "dia"...
kenapa "dia" menghilang tiba-tiba...
baru beberapa minggu yang lalu "dia" masih di sisi..
setia menemani ku...
kini...
"dia" tidak lagi ku temui...
hilang tanpa dapat ku cari.........


pada siapa harus ku luah rasa hati ini...
saat ingin marah dan tak puas hati...
saat ingin menangis dan menyepi....
saat ingin tersenyum sendiri.....
bila "dia" tiada di sisi...
terasa seperti aku kehilangan sesuatu di dalam diri.............


di manakah si "dia" bersembunyi???
aku rindu sangat pada si "dia" peneman sejati.....
aku rindu sangat pada si "dia" pendengar sejati.................


owh..."dia"......
........
..............
...................
.........................
...........................
....................................
............................................
......................................................
...............................................................
............................................................................
................................................................
.......................................................
.........................................
...................................
......................
.................
............
owh..............................................
diari ku......
ke mana kau menghilang..............


huhuhuhu...:_(


cahaya2012 (-_-)

No comments: