Pages

Sunday, January 15, 2012

Di PagI aHAd:)

aSSalaMUalaIKUm!!!

di pagi ahad ni masih tercari2 mood nak wat keje....and actually masih tercari2 juga point nak mulakan kerja...tak tahu  sebenarnya nak mulakan dari mana.... susah!! sebb terima tugas tergantung mcm nih:_( menunggu senarai inventori dan aset dari pegawai aset pun tak sampai2 lagi...mcm menunggu bulan jatuh ke riba pun ada.... sabo jer lah aku.... hurmmmm(~~<)

bila tahu geng2 kelah nak wat breeding jeles jer rasa....yelah..dulu aku yg lead projek tu..skang nih...seperti melukut di tepi gantang je lah....huhuhuhu:_( suddenly emo kan....hehehehe...apapun GOOD LUCK to geng kelah yg baru!!! chaiyok!chaiyok!!!(^^p)...windu juga kat hatcheri kelah sana.... tempat lepak2 aku hilangkan tensen:<.. uhuhuhuk....


along call pagi2 tadi..just to say helo n wondering how i am doing now...she's getting worried dengar suara aku yang masih lagi tenggelam timbul.... she worried kalau kot2 aku kene tb ke apa kan....almaklumlah..demam malam tak kebah2...bahaya tu beb......huhuhuhu..(~~_)mintak simpang malaikat 44 lah kene penyakit tue....huhuhu:@ .... di sebabkan suara yang tenggelam timbul ni jugalah aku jadi mals giler nak berkomunikasi ngan org....berat mulut sungguh nak bercakap... yelah, dah lah takleh ckp kuat, pastu bila org tak dengar kena ulang balik.... yang paling aku nyampah sekali bila bercakap lama sket tekak nih jadi kering n gatal...mulalah terbatuk2....haduih......so, baik aku kunci kan jer lah mulut nih... berdiam tu mungkin lebih baik kot dari bercakap jer...hikhikhikhik:P 

hujung minngu yg lalu aku drive balik kampung....mula2 tu ingat nak balik awal sket pas keje...tapi bahana ubat batuk n selsema yang POWER tu membuatkan mata aku terlalu berat nak buka.....balik2 rumah jer terus tertido kat sofa depan tanpa menanggalkan tudung ke apa...layan tido sampai kul6...terkejut pun sebb mak tepon...tanya balik ke tak minggu nih...mula2 nak gaklah jawab "tak laratlah mak..." tapi bila dengar suara mak yang selsema tu...tak sampai hati plak rasa....mak kata mak demam n dok sowang2 kat umah... so...dengan badan yang sendiri menggigil sebenarnya...aku bangun jugalah...mandi,smayang,siap....bertolak balik ke tanah merah... perjalanan 3jam jadi 4jam lebih sebb gerak balik tu dah nak gelap...dengan badan yg tak berapa sihat nih aku bawa keter pun sentimental jer.... adalah dua tiga empat kali tersasar dari jalan yg benar kan...huhuhu..alhamdulillah,nyawa masih panjang dan masih dipinjamkan dari Allah SWT...(^^,)...petang sabtu balik ke terengganu semula...keadaan tetap sama...malah makin teruk...dengan hujan dan angin kuat sepanjang jalan dari tanah merah hinggalah ke guntung membuatkan aku bawa kereta lebih sentimental.... lebih dari 5 kali hampir2 tersasar dan terbabas barangkali.... jalan terlalu licin dan air bertakung sana sini... mungkin kereta kecilku hilang kawalan dalam dalam keadaan begitu...apatah lagi aku yang tika itu tetiber jer jadi sangat2 lah mengantuk... huhuhuhu...bebrapa kali terpejam seketika.... tapi bila dah dua tiga kali asyik tersasar sebb jalan licin..kecut perut aku di buatnya...mata yang kuyu pun kembali segar....hahahaha...bahaya sungguh:P  apapun, alhamdulillah...selamat tiba di umah sewa sebelum magrib semalam.....(^^,)

hurmmmm:>....setakat ni dulu kot celoteh aku.... jap lagi nak upload sket gambar2 kawen adikku epi...hikhikhik...(mcm org tak keje jer aku nih...hahahaha..jahat sungguh:P)

thats all...adios..
wassalamualaikum wbt...(^^,)


No comments: