Pages

Sunday, January 29, 2012

(^ . ^)

saya teringin nak jalan2 sekarang ni...
saya teringin berjalan2 di tepi pantai yang indah.....
dengan pasir yang memutih..... dan batu2 besar untuk bersandar....



saya teringin berehat di bawah pepohon rendang.....
ditemani tiupan angin yang mesra dan hangat........
turut bersama deruan ombak yang menenangkan pandangan...........
lantas membuang jauh segala permasalahan dan keserabutan yang mencengkam............


saya teringin nak jalan2 sekarang ni..........
meniti pepasir pantai yang halus...........
memandang mentari yang mewarnai sinar lautan.............
pantas membuat saya tersenyum dengan kecantikkannya......


saya benar2 ingin ke sana sekarang.......
bersandar di bahu gagah mu....
memejamkan dan melelapkan mataku...........
merasai belaian manja si angin lalu...............


saya amat teringin berbuat begitu...........
menghilangkan segala keluh kesah yang terpendam....
dalam satu pelukan hangat yang mengkhayalkan.................




-tamat-




hasil nukilan,
nurulcahaya,JAN 2012









 p/s: sumber gambar dari folder lamaku...kalau tak silap folder tahun 2009....pantai penarik:).... waktu ni tgh serabut sgt dengan hati dan perasaan..lantas memandu ke sana..... lama dah rasa tak buat mcm tue....hurmmmmmmm (^   ^)

No comments: