Pages

Tuesday, February 2, 2010

keliru dan koMPius..

rasa mcm keliru jer.....
keliru semacam jer rasa....

rasa mcm kompius jer...
kompius semacam jer rasa....

betulla!!!
mmg keliru betul nih!!

beTulla!!!
mmg KOmpius nih!!!

keliru n Kompius jer asa...
kompius...pastu keliru....
keliru....pastu kompius...

hish!!
keliru tol asa....
kompis jer nih....

aduh...
sakit kepala...
dahlah keliru..
kompius plak....

aduh...
keliru...keliru...
sakit kepala....
kompius tol....

huuuu.......(~~")

4 comments:

Anonymous said...

Mengapa harus kau keliru dengan kata-kata ku ini..Cinta tetap cinta walaupun aku tak dapat mendampingimu tapi hati ku milik mu. Aku menyerah pada takdir yang menemukan kita dan juga akan memisahkan kita..Sayang, mengertilah..walaupun aku tidak dapat membahagiakan engkau, carilah pengganti yang dapat menyayangi dan membahagiakan engkau..Maaf, seribu kemaafan dari ku. Jangan kau menganggap aku mendustakan & mengkhianati cinta ini tapi ini adalah untuk kebaikan kita bersama. Walaupun penantian itu amat menyiksakan, biarlah takdir yang menentukan segalanya. Selamat tinggal Sayang.."I luv U 4ever......"

cahaya said...

lar..tak abis lagi rupanya....

tOyO said...

hahaha.."the end" plak ke?..hehe..^^,

cahaya said...

toyo:ntahla..ingatkan dah habis ari tu...
ntah pape jer...
takde kejer lain agaknya....