Pages

Tuesday, February 2, 2010

kebanggaan...danbukan pengorbanan...


ash cakap kat tirana...

"i dah korbankan kareer i...hidup i..untuk u...apa lagi yang u nak?untuk apa i buat semua pengorbanan nih?"

neo cakap kat tirana....

"apa yang saya buat kat awak bukan lah perngorbanan...tapi satu kebanggaan...kebanggaan kerana awak memilih saya untuk dicintai dan memberi peluang pada saya untuk mencintai...ia adalah kebanggaan pada saya....."

saya bangga kerana mencintai awak tirana...tapi pengorbanan ini tak perlu dibalas..kerana saya ikhlas.....
tirana..pilih neo akhirnya.....


hurm~~~~~~~~~
dialog...... takleh tahan beb...
wat aku rasa mcm nak nangis je....ops...aku rasa aku dah nangis kot....
ayat neo kat tirana bestnyer lah...
kalau lah ada org cakap mcm tu..kompem hati yang keras cam batu nih boleh cair....
tapi...well..
what to say kan..
all the good things only happen on tv.....drama n so on...
for a real life....
1 in a million....
yups.... 1 in a million........

org akan sentiasa mengungkit....mengungkit..dan terus mengungkit...apa yang pernah dorg lakukan untuk seseorg.....
walaupun takde niat untuk die mengungkit...tapi dalam sedar dan tidak....die mengungkit....
huh......
pengorbanan...dan kebanggaan....
hurmmmm......boleh mngeluh panjang aku bile berbicara tentang nih.....
sakit disakiti.....
tapi sebenarnya...lebih sakit menyakiti.....
percayalah...cause i know how it feels....its painful....really painfull.................................

ops...mcm dah lari tajuk...
thinks...thats all for tonite.............


4 comments:

sahromnasrudin said...

org mengungkit krn mrk tak puas hati mengenai sesuatu, yati..pada masa itu, semuanya akan terbongkar seolah2 perhubungan yg telah terjalin sebelum itu adalah sesuatu kesilapan walhal ia adalah suatu proses ke arah kematangan hidup..hidup adalah suatu proses dan bukannya suatu yg kita boleh jangka apa akan berlaku..

cahaya said...

saya fahm tentang itu...
tapi kenapa perlu mengungkit itu dan ini...
yang kononnya selama ni segalanya ikhlas...
bila kita tak puas hati tentang sesuatu...pasti kita akan menyebut2 apa yang telah kita lakukan..
ya betul..saya juga begitu...antara sedar dan tidak...pasti akan terungkit sesuatu...
tapi..ntah kenapa...
ungkitan itu selalu menyakitkan dan begitu melukakan.....
hidup ini terlalu sukar di ramal dan kadang2 ia begitu menyakitkan.....
dan sangat menakutkan...

Anonymous said...

kalau takut di lambung ombak, jangan berumah di tepi pantai..itu bidalan yg slalu di dengar kan..so cabaran n masalah itu sentiasa ada di dalam sesuatu hubungan itu..cuma cara menyelesaikan je yang membezakannya..pikir2 kan la..dan selamat beramal..hee

cahaya said...

tak bernama:
untk mencari penyelesaian tulah yang sering menimbulkan masalah demi masalah.....
puas berfikir..kadang2 kita buntu...
memohon bantuan dan dpermudah jalan...
tapi ujian tetap menimpa tanpa henti....
so,APA NAK KATA??