Pages

Wednesday, August 24, 2011

semoga...

semoga aku lebih kuat...
semoga aku lebih kuat......
semoga aku lebih kuat........
semoga aku lebih tabah....
semoga aku lebih tabah......
semoga aku lebih tabah......
.
semoga aku boleh bertahan...
semoga aku boleh bertahan....
semoga aku boleh terus bertahan.....
semoga.....
air mata tidak lagi berjujuran jatuh...
semoga......
air mata tidak lagi berjurai jatuh.....
semoga....
air mata tidak lagi menjadi teman setia....setiap saat dan waktu yang aku lalui.......................
semoga....
aku lebih kuat....
semoga.....
aku lebih kuat....
semoga....................

2 comments:

Unknown said...

semoga..aptb..hehe..raya mana tahun nie?

cahaya said...

raya kat tm dulu bang,2 hari jer..
pastu raya kat umah belah sana plak..
huhuhuhu:_(
takde mood nak raya langsung nih...