Pages

Thursday, May 6, 2010

bilang sama hati....


owh...
tidak..................
hari ni saya merajuk hati...benar2 merajuk hati....
hati saya merajuk dan sangat merajuk.............
tak tahu mcmna saya nak pujuk hati saya ini lagi.....
tak tahu mcmnan nak dipujuk hati ini lagi.............
hati saya sedang merajuk hari ini.......benar2 merajuk hati.....
saya singkap tirai semalam....
hurm...mencari punca kenapa saya merajuk hati.........
saya selak bidai semalam....
huuuu...mencari asal kenapa hati saya merajuk........
termenung...dan bermenung...merenung......

owh....
itu rupanya punca hati saya merajuk...
itu sebabnya saya merajuk hati.......

owh...
hati..kenapa perlu kau merasa begitu....
kenapa perlu kau ragu2 lagi....
kenapa perlu kau terasa sebegitu sekali....
tak boleh kah kau maafkan saja..abaikan saja...biarkan saja.....
tak bolehkah duhai hati yang lunak....????

kata hati...
"tidak!!!! tak boleh!!!! aku tetap akan merajuk!!!aku tetap akan terasa!!!aku tetap akan meraguinya!!!!"

owh...
hati...jangan begini.... berat benar rasanya saya ingin membawa mu sepanjang hari bila kau merajuk....
sukar benar rasanya ingin ku melangkah laju bila kau merajuk duhai hati....
payah benar rasanya bibir ini ingin mengukir senyum bila kau merajuk duhai hati.....
kata hati......
"tidak!!! aku tetap akan merajuk!!!aku akan tetap merajuk!!!! remeh kah diriku ini untuk di remehkan begitu???"
"begitu remehkah perasaan ku ini untuk di abaikan begitu????"
"tidak!!!! aku akan tetap merajuk...walau berat untuk mu membawaku..walau sukar untuk mu melangkah..walau payah untuk kau tersenyum...aku akan tetap merajuk!!!!!!"
"di mana dia yang begitu berani meremehkan apa yang aku rasa???"
"dimana dia yang begitu berani membiarkan aku meraguinya???di mana dia??yang kau nak sangat percaya???di mana dia?????"...

huuu...duhai hati ku..jangan lah begini...
tersiksa rasa bila kau sedang merajuk....
jangan lah begini duhai hati ku.................

5 comments:

sahromnasrudin said...

huhhh...hati yg remuk sukar dipujuk..klu sukar dipujuk, tanya sama hati berbaloikah rajuk itu? jika ia menambahkan kesengsaraan, lebih baik tak payah merajuk...huhuhuhu

cahaya said...

sahrom:huhuhuhuhu...
dah hati nak meraju kjuga..
dah puas di pujuk2...
mcmna tu?

sahromnasrudin said...

kalau mcm tue..lupakan shj..cari shj yg lain yg lebih menyejukkan hati dan sanubari cahaya..

tOyO said...

hehehe..gedik..^^p

Mata Pena said...

huhu...mcm mana ek nak pujuk intan pengarang jantung ku ini ek..huhu...help me!!!