Pages

Thursday, November 19, 2009

seb baiK tak terLucUt(^^p)


ngah2 bawa kereta tadi..ngah2 sedap pusing stereng...ia hampir2 terlucut!!! cuak n agak terkejut...sb slama nih tak penah sampai mcm tu..tetibe malam nih nak terlucut plak..ish..bahaya nih!!! mmg kes berat kalau terlucut n tak perasan!!! mau nangis tak berlagu kalau terlucut nih!!! biasanya ngam2 jer..kalu longgar pun takdelah sampai nak terlucut kan..tetiber malam nih baru perasan yang die hanya menunggu waktu untuk terlucut...ish!!!!



hah!mender ni lah yang nak terlucut...korang pk apa nih?ahahahah..dulu aku asa mender nih ngam2 jer kat jari aku.. siap pilih yang kecik taknak bagi tercabut...sekali malam nih baru aku perasan jari aku semakin kurus...ish..ish..mcmna jari nih boleh kurus nih?tak cukup makan ke jari nih?(^^P) jari sape yang tak cukup makan nih? hehehehe(^^p) seb baik tak terlucut tadi..n seb baik sempat sedar...kalau hilang nih mau mengamuk mak den kat umah tuh...huhuhuhu... bahaya tol mcm nih... kalau dua tiga hinggit tu takpe gak... ish... amaran awal..sentiasa perhatikan jari anda!!! hikhikhikhik...

tak sangka..jari nih dah makin kurus...mcm nak tinggal tulang jer... ish..ish..ish...apapun..seb baik tak terlucut kan(^^,)

3 comments:

apei said...

makin kurus makan hati ke cahaya? jaga kesihatan jugak!

cahaya said...

begitulah lebih kurang... serabut sket life skarang..tapi dont worry diri tetap dijaga(^^,)

nizamanuar said...

Mcm cincin "Lord of The Ring" lah...