Pages

Wednesday, June 9, 2010

mencuri masa...

salam..
selamat pagi semua..(^^,) pagi nih nak curi sedikit masa untuk menghapdate blog...kalau tak mmg tak terhapdet lah kesayangan hati beta nih.. tak taulah pesal lately nih mcm sibuk semacam jer..pas satu..satu kejer datang...bersilih ganti...huhuhu..kalau time takde kejer...takde sangat..sampai berlemak dok kat kusi..tapi bila dah ada keje..nak balik tido pun tak dan...huhuhu..apapun... inilah hapdet saya setelah lama tak hapdet(^^p) enjoyysssss....(^^,)

sepanjang 3minggu lepas...hari2 bekerja ku di busy kan dengan bengkel tanpa henti...pas satu, satu...ada 4 bengkel semuanya..dari 3 bengkel aku jadi urusetia dan 1 bengkel jadi peserta...mmg org UMT skang nih boleh dikatakan GILER BENGKEL sebb nak memenuhi SKT dan mengumpul point....aku yang kontrak nh turut terjangkit skit demi sedikit virus ini...heheheheh....

dari 18 -19/5 2010 : Bengkel Nikon Confocal and Life Cell Imaging Microscope
bengkel ini diadakan dengan usahasama syarikat microlambda dari singapore,,target peserta pensyarah n penyelidik..tak lupa staf2 penyelidikan and student post grad..alhamdulillah..bengkel ini berjalan dengan lancar walaupun kurang kakitangan sb ramai yg gi kusus time nih... merangkap S/U aku pun membusykan diri dengan bengkel ini..hihihihi(^^p)





dari 26-27/5/2010 Bengkel pengurusan kualiti air anjuran AKUATROP untuk staff
bengkel ni..aku jadi peserta...hehehe...speaker ni ofcosla beloved DR. Hii...segala ketensenen sepanjang bengkel2 lalu terasa sedikit memudar dengan gelak tawa dan senda gurau sepanjang bengkel ini berlangsung... apapun, thanks tu dr. hii n haniff yg anjurkan bengkel nih(^^,)


dari 1-2/6/2010 bengkel ternakan ikan air tawar kepada warga pertis
ini adalah event yang besar untuk akuatrop dan umt ... nak dipendekkan cerita nih adalah event usr (university sosial responsibility),,, bengkel ternakan ikan air tawar nih diberikan kepada golongan oku yang cacat penglihatan dan anggota... seramai 35 org peserta ok telah joint bengkel nih... dapat tak orag bayang kan mcmna nak memberi hands praktikal kepada mereka yang tidak apat melihat??? as JK Praktikal bersama kawan2 yang lain such as halim, gusti n azmie...puas kitaorg pk kan cara yg betul..buat satu sistem yang mudah dikendali oleh golongan2 ini... alhamdulillah...segala penat lelah kami berbayar dengan ucapan terima kasih dari pihak atasan umt dan juga para peserta yang begitu mengharukan... maha Besar Allah...istimewa sangat peserta2 nih..dan kami tak jangka yang mereka jauh memandang ke depan walaupun cacat penglihatan... betapa aku merasa begitu kerdil dikalangan mereka dan sangat bersyukur kerana aku masih mempunyai nikmat untuk melihat...tapi bengkel kali nih is one of a kind... sangat enjoy..sangat happy...(^^,) harap kawan2 yang lain turut merasa perasaan yg sama(^^,)


so...di situlah pergi segala hari2 dan masa saya sepanjang saya menghilangkan diri dari blog ini... so...sepanjang bengkel tu sempat juga saya demam selsema seminggu..tapi masih lagi meneruskan kerja...dengan hidung yang berair dan suara yg serak2 basah....hehehehe... untuk bro sharom, saya tak masuk wad lagi..hehehehe....demam jer... pastu cuti plak 3 hari sempena harijadi agung.. sepanjang kat umah tu demam saya menjadi2...mmg tido jerlah sepanjang kat umh bawah jagaan ibu tercinta!!!!

begitulah hapdet terkini saya...semoga anda semua seronok membacanya..hikhikhikhik(^^,)
wops..banyak plak masa yang say cui nak hapdet blog nih...
k eh kawan2 semua...stakat nih dulu..
berjumpa dalam post yg lain plak nanti...
salam..and adios:P

5 comments:

sahromnasrudin said...

wah...ramainya org dtg tempat awk..dlm byk2 tue, takde ke yg awk berkenan? hehehehe..mane le tau ada yg tersangkut hheeeheh....

cahaya said...

hikhikhik..
takde lah bro..tak pasang niat tue...kekekeke...
terlupe..kalau pasang niat mungkin sempat gak ngushar...kuikuikui:P

sahromnasrudin said...

lor...nape tak pasang niat..dh melepas..heheheh..dh antar resume ke blum ke agensi tue???

cahaya said...

dah..
kenapa?bakal ada pengambilan ker?

Anonymous said...

bgus,..amalkn tlg org,..nnt awk akn dpt ganjarannye kelak,..ske tgk pics tu sume =)