Pages

Thursday, June 10, 2010

sakit hati...

hari ini...
hari ini hati saya sakit sangat2...sakit betul...
dah la kepala saya nih tak berenti berdenyut sakit...hati plak menambah sakit...
rasanya mcm naik berasap kepala saya hari nih..
bila pegang dahi...panas....
dan hati saya rasa pedih jer........!!!!!

dari semalam..
dari semalam lagi die msg mcm2..
die msg itu ini....
nak baca pun naik muak..nak menyampah..
tak habis2 dari dulu..
tak pernah nak berubah dari dulu....
saya dah tak larat nak kasihan kat die nak biarkan diri saya terus dilukai....!!!
saya betul2 tak larat!!!! tak larat asyik nak simpati kat org tapi diri sendiri teraniya!!!
dari semalam die tak biarkan saya tenang.......
dari semalam.......

petang nih..saya asa mcm nak jer jerkah semua org...
puas saya tahan2 hati nih.....
puas saya tutup2 mulut nih.....
puas saya sabarkan diri nih.....
rasa nak gigit jer sape yang lalu depan saya.....
rasa nak gigit jer sape yang sengih2 depan saya......
rasa nak menjerit sangat2......
tapi petang nih..saya cuba gak bersabar...
petang nih, saya cuba gak bertahan....
walalupn saya betul2 tak tahan dah nih...betul2 tak tahan....

saat ini...
saat ini saya mohon pada tuhan...
jangan biarkan saya menangis lagi untuk perkara yang sia2...
saat ini saya mohon pada tuhan.....
jangan biarkan saya jatuh kerana halangan yang ada ini......
saat ini saya mohon pada tuhan....
jangan biarkan saya gagal dalam ujian ini.....
saat dan detik ini saya benar2 mohon agar dikuatkan iman saya ini....
saat dan detik ini saya benar2 mohon agar di tabahkan hati saya ini.....
saat dan detik ini saya benar2 mohon agar di tetapkan pendirian diri ini....

2 comments:

sahromnasrudin said...

sesungguhnya anggaplah mereka yang selalu menyakiti awk tue seperti batu di tepian jalan..kadang2, kita terganggu sebab kita langgar batu tue rasa sakit..kita anggaplah mcm tak nampak je batu tue walau kiter terlanggar ya....

cahaya said...

tapi..
huuu...ada gak tapi...
kita taklanggar batu tu..kita dah cukup abaikan batu tu..
mcmna batu boleh terlontar ke arah kita dan menyebabkan kita sakit...