Pages

Tuesday, June 19, 2012

gEdiKssSss:P

assalamualaikum wbt....
hehehehe(^^,)


hari ini mood saya sgt baik...(cehhh..belum separuh hari lagi..... :p harap2 sampai ke petanglah mood saya akn terus kekal ceria:) ) 
kenapa mood saya baik hari ini???ummm..saya pun tak tahu...... tapi mood saya sgt baik hari ini...saya ke tempat kerja awal pagi ini...saya beli kuih kegemaran saya...(tapi belum makan lagi).....
saya makan roti canai kesukaan saya sampai 2 keping lagi....hahahaha...
minum secawan kopi mocha yang dibancuh sendiri....
n saya asyik tersenyum dan menegur semua org hari ini!!!
yup!!mood saya sgt2 lah baik pagi ini.....:)
mungkin...
sebb smalam saya rasa happy!!! yerrrrr...smalam saya rasa happy....
kenapa???hahahaha:D RAHSIA....takleh kongsi:P kehkehekhekeh:P
rasa puas hati....rasa seronok......n mood saya pun baik hari ini....
malah saya bermimpi yang indah2 malam tadi....
heeeee:B 
"TERIMA KASIH!!!!!"


oklah...nak sambung wat report...sajer nyibuks kat sini jap sambil2 cari mood nak wat report:P hehehehe:P


adios..


muka saya menjadi agak "pelik" bila pakai contact lense nih..oleh itu saya tak penah pakai lagi..hahahaha:D  (motif letak gambo ni???sajer..gediks:P)
-sara-



No comments: