Pages

Saturday, March 19, 2011

anak mak n abah(^^p)


salam semua(^^,)

masuk hari nih dah hampir 2 minggu aku dudk di umah mak..almaklumlah, en.suami ke pulau sayak untuk kusus induksi which will separate me n husband for 3 weeks... huuu..lama sungguh 3 weeks nih...rasa dah mcm sebulan jer dudk umah mak..hihihihi:P

dulu2 sebelum kawen, kalau balik 2,3 hari umah mak asa mcm "ish...cepatnya masa nih berlalu..." tak puas lagi duk bertepek bawah ketiak mak...sakat mak sampai jerit2:P n mcm2 lagi.... tapi sekarang...bila dah berjauhan dari en.suami.......rasanya mcm peliknya....mcm masa ni seperti terhenti!!!!! (ececececeh...tapi betullah kan...:P)....

so, smalam ikut mak n abh gi wakaf che yeh...actually aku malas sgt nak kuar malam tadi sebb asa tak sedap badan...tapi mak paksa gak ikut...katanya taknak bagi aku dok umah sowang2...asa nak tergolek plak bila mak cakap gitu...yelah...selama nih, aku dop sowang gop...tetiber jer mak leh cakap gitu..lawak sungguh:P so, dengan ala2 terpaksalah konon, follow gop mak n abah ke wakaf che yeh:P

pusing punya pusing...round punya round....jalan sana sini....follow jer mana langkah mak dan abah pergi..... mengekor jer:P.... dahlah wat muke tak berslah je kan:P hehehehehe.... di sebbkan itu saya merasakan seperti saya ini budak kecil yang masih duduk di celah ketiak org tuanya...huahuahuahua:D

for mak n abah...thanks a lot for both of your love n care (^^,)


No comments: