Pages

Sunday, September 16, 2012

....

dimana kewujudanku dalam hidup mu....
di hati kah...
atau sekadar di sisi....
menjadi sisi yang sentiasa ditepi dan terpinggir......
atau di hati yang kau simpan dan tak pernah cuba selami......


pentingkah diri ini pada mu....

adakah aku punya kepentingan dalam hidup mu.....
atau hanya aku yang merasa penting untuk berada di sampingmu.....
atau hanya aku yang berangan2 begitu penting untuk mu.....
atau hanya aku yang bermimpi mempunyai kepentingan bersamamu......


jgn ketepikan aku untuk sesuatu....

jgn pinggirkan aku untuk sesuatu......
jgn biarkan aku untuk sesuatu......


bila hati ini terluka...

kau takkan tahu betapa sakit rasanya.....
bila hati ini terluka...
kau takkan tahu betapa perit rasanya...
bila hati ini terluka...
kau takkan tahu betapa banyak air mata yang perlu ku seka..............................


andai aku wujud....

wujudkan aku dalam setiap saat hidup mu......
andai aku perlu....
jadikan aku keperluan mu......
andai aku penting.....
pentingkan aku dalam setiap tindakan mu...................


aku hanya aku......

jika aku tak punya kamu....
jgn fikir kau punya aku................................



No comments: