Pages

Friday, August 10, 2012

~LORD ZARA~ one of the BEST!!

aSSalamualAiKum....

pagi jumaat yang indah.... dimulakan juga dengan aktiviti berfaedah.... apa lagi kalau bukan mencuci baju2 yang terlonggok hampir tiga hari sudah.....nasib..bukan badan jenis berbau tengik mahupun busuk yang mengjengkelkan.... (owh..benarkah???? mungkin kot... belum pernah lagi ada yang merungut tentang bau badan bila berada di sisi....malahan en.suami sering berkepit bawah tetiak...hahahaha) dengan penuh confident mengeluarkan statement perasan tahap naga:P yup!!perlu yakin walaupun tak guna REXONA....!!!

sebelum meng"update" cerita sendiri aku intai2 dulu cerita blogger2 lain yang mana menarik dan tertarik untuk dilirik.... yup!!lagi sekali...penulisan ~LORD ZARA~ membuat mata aku menatap setiap penulisannya dengan penuh khusyuk dan penuh perasaan.... aku tak pasti ini untuk kali ke berapa aku mention tentang penulisannya di laman ku sendiri...malah aku sendiri tidak pasti samada die sedar atau tidak aku seperti hampir mnjadi peminat tegar cerita-ceritanya.... nak dibandingkan dengan laman ku...seperti langit dan bumi....hahaha (^^p)  benar!! aku suka baca hasil tintanya.... indah...penuh perasaan dan bernyawa....
- BUKAN MILIKAN-      sedih??? yahh...pastinya ada...kerana ia mencuit satu sudut dalam hati ku.....mungkin kerana aku juga pernah merasai apa yang dirasainya.... mungkin kerana aku juga pernah menanggung ap yang di tanggungnya......mungkin....apa yang dirasai sama walaupun tak serupa..... dan benar ia mmg berat............................... 
   
apapun ~LORD ZARA~...if you read this story....i just want u to know that you are one off the best....you inspire me to be more stronger...somehow......!!!!! i'll pray for your happiness.... pastinya ALLAH menjanjikan kebahagian buat dirimu yang tabah menghadapi segalanya......!!! amin...... keep on writting!!!!!

kadang2 ingin sekali aku menulis seperti dia....tapi..kini apa yang ingin ku luahkan perlu dibataskan....perlu diseka dan di tapis dahulu..luahan hati ku tidak mampu bersuara lantang seperti dulu lagi...yang mampu aku laungkan tanpa memikikan pro dan kontranya.... aku bukan lagi si camar yang terbang bebas..... kini aku telah ditambat atas satu ikatan yang perlu aku hormati dan harmonikan..... walaupun kadang2 ingin sekali aku meluahkan segala yang terpendam dan direndam dalam kolam hati yang makin penuh dengan pelbagai rasa dan cerita......  

ok...thats it... FULLSTOP!!!! tetttttt...................................




No comments: