Pages

Monday, December 5, 2011

saje...

ASSALAMUALAIKUM!!!!
(tolong baca mcm nabil bagi salam tiap kali sebelum die wat lawak bodo die...:B)


hurm...skang nih ngah mengadap tb sambil tgk cite kungfu kat tb3...jetli!!!hikhikhik...comel!!! tapi tumpuan tak sepenuhnya ke tb...sebb didepan mata mengadap laptop sambil berfacebook...sambil berblogging...sambil bergoogle....n sambil dok garu2 kepala mikir nak tulis laporan untuk meeting esok.... 

meeting???
aaaarrrrgghhhhhhhhh....... suteressssssssss!!!!


bawa balik diari keje...belek2 kat kelender banyak catatan...tapi takde idea nak mula dari mana...ntah related ke tak nak wat laporan...kang salah lapor nih kene tembak berdas2 dari org2 atas yang perasan macm bagus sangat,bijak sangat,pandai sangat,BERKUASA sgt!!!uhuhuhuk.... 

suddenly tringat kat hubby.... malam semalam hubby btolak balik perlok jam 1 pagi....katanya ngantuk sangat.... saya plak kalau boleh taknak kejut hubby langsung....tapi hubby selalu cakap..."hubby kan keje....kenalah balik sana..." then muncung saya akan panjang sejengkal....n di tarik2 oleh en.hubby...."jgn mcm nih,,,hubby kene keje...kalau tak keje mcmna nak tanggung isteri hubby ni nanti....." bila hubby dok ulang2 kata2 mcm tu...suddenly saya merasa amat bersalah....n sedih...uhuhuhuhu..... okeh...taknak citer sedih2....

tadi dok tgk baju2 muslimah kat fb...ish..ish..ish....manyak betui fesyen muslimah masa kini erk?hikhikhikhik...yang bab tudung tu mmg saya tak tgklah,sebb hubby tak suka saya pakai tudung2 ekspress tue..tak kira jenama apapun..... hubby lebih suka saya pakai tudung biasa2...katanya nampak lebih sweet.... sekarang nih pun dok beli slow2 tshirt2 muslimah yang cantik pada mata saya...n yg paling penting bila pakai hubby puji comel!!!hahahaha:D nak beli laju2..tak terkejar juga nak membayarnya...hahahaha....mahal2:P sehelai dari harga RM40 dan keatas..... so..kenalah budget2 sket.... 

sekarang nih dah kurang pakai mcm zaman bujang2 dulu...hikhikhik..almaklumlah...dah jadi isteri org kan..banyak kena jaga.... mcm2 kena jaga....segala menda kena jaga....heeee:P kdg2 bila jalan2 ngan hubby, hubby tegur "syg jgn jalan melenggang..." saya akan berpaling kat hubby n cakap..."eh..melenggang ke??mana ada...." pastu hubby akan tegur lagi "sygggg...jangan melenggang...." n again saya akan cakap.."mana ada....." pastu cuba berjalan seperti robot.... n kami gelak sama2.... satu lagi habit yang tak dapat diubah ialah saya akan sgt2 bersungguh tgk tb kat kedai makan....kdg2 sampai sejuk makanan sebb ralit tgk tb....hubby pun selalu mcm tak wujud kat depan bila dah ralit tgk tb.... tak tahu lah nape...mcm org tak penah tgk tb....hikhikhik...beriya sungguh tgk..mcm nak masuk sekali dlm citer tue....hahahaha...sabo je lah:D

hurm...tu jer kot penulisan saje2 saya hari nih...hahahaha....ntah pape jer.... nak cari idea nak wat laporan plak.....

gambatek!!!!


"apabila dirimu jauh..terasa begitu sendiri...terasa begitu menyendiri....berdiri di sini sendiri....tanpa mu...tidak mudah untukku melangkah dengan langkah yang tegap...sedang hati begitu berkecamuk dengan pelbagai rasa...(cahaya,Dis 2011)..."





No comments: